missa inte

Hej alla fina läsare! Länge sen ni hörde från mig men nu är jag tilbaka iaf för detta inlägg för de vill ni inte missa. Här kommer lite bilder på lägenheten och bilder på min hund Coco :)









Ganska dåligt taget men jag tog bilden bara snabbt för att ni skulle kunna se hur de ser ut. Jag har inga mattor men de är för att jag inte vill ha bajs & kiss på dom haha!



Här har vi Coco min hund! Det är en gåva som jag längtat efter i snart 20 år och äntligen, äntligen har jag mig en egen hund tack vare min underbara familj! Han är helt underbar!

Nu ska jag fortsätta fixa och dona här de är ett heltidsjobb med denna rackare! <3

Hoppas ni mår bra jag känner mig dessvärre lite sjuk just nu men ska till läkaren idag så får se va som händer där :) Hoppas vi hörs snart igen.

Kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0