de jag inte visat än

En klänning, ett par klackar, tavlor, mini ljusstake, lykta i fönstret, julgran(den har belysning men har inte satt på den än), två handväskor, frotté vante, gele kit, necessär, foundation, concealer, pensel, sele i reflex, tröja, väska :) De är lite av dom sakerna som jag inte visat er!

Fan nu när jag börjar se efter.. hur jävla mycket grejer har jag köpt?! Har inte visat smyckerna t.ex alla kläder och skor som jag beställt innan alla dessa saker och har heller inte visat buren och allt sånt som jag köpt.. Aja de får räcka för jag börjar skämas lite HAHA!!







Nu ska jag fortsätta må skit så hoppas jag att ni mår bra iaf :) Inte fått nå plugg gjort idag eftersom jag varit påväg att kräkas hela dagen pga att jag inte mår nå vidare men är säkert bättre imorgon! Massa varma kramar till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0