en bra dag

Hämtade ut mitt paket från JFR.se, blev inte sådär jätte imponerad av hur min ear-cuff såg ut.. den såg inte ut som jag hade tänkt mig men den funkar. Sen handlade jag lite också.. Sen satte jag igång och började plugga. Gick jätte bra, tror jag blir klar med uppgiften redan imorgon :) Jag är så grym! HAHA sen "råkade" jag skicka efter lite smycken från SBT såklart. Aja de kommer vara värt de :)

På fredag blir de shopping med mamma och sen ska vi gå ut och käka! Försöker göra upp för strulet som blev förra helgen så de känns ju bra iaf :)

Här får ni en söt bild på Coco som jag tog idag när vi va ute och han började leka med sin "kompis" sten! Bra jävla söt alltså..



Har kommit på vad denna sötnöt ska få i julklapp också :) De blir en dyr sådan men de är min älskling så han får allt och lite till ;)



Kramar till er alla, varma sådana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0