känns så bra

Kommit halvvägs i engelska C nu.. har gjort två uppdrag lämnade in ett igår och nu har jag bara två kvar :) Sen i historian så är de bara 3 uppdrag och jag har gjort ett och håller på med de andra uppdraget nu.. Kommer troligtvis bli klar med den imorgon. Så skönt att jag legat före i plugget hittils hela tiden. Sen har jag bara en engelska uppgift som ska va inne dagen efter julafton den börjar jag nog med nästa vecka så att jag ligger före med den med :)

KÄNNS SÅ BRA & ÄR SÅ STOLT över mig själv.. Inte många som klarar av distanskursen men de funkade för mig iaf :)

Hämta smyckerna som jag beställe idag.. lite missnöjd men de får duga :) Hoppas ni mår bra nu ska jag fortsätta mysa med Coco och kolla vad mina grannar håller på med de låter som ett krig verkligen.. Hundar som skäller och folk som skriker ah du... grannar?

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0