shopping

Hej på er hoppas ni är lika glada som jag är idag :) Har varit en sjukt bra dag verkligen! Åkte in till V-ås med mamma och min älskling Coco. Köpte en jävla massa men de roliga de va ju kommentaren jag fick inne på gina. Jag hade plockat på mig en jääävla massa grejer för jag visste vad jag ville ha så de gick ju jätte fort och när jag kom till kassan så fick jag för de första kommentaren att jag verkligen slog till på stort haha och sen bildade jag världens kö bakom mig för dom var två som fick hjälpa mig, ena packa andra tog betalt.. HAHA så roligt de måste sett ut.. Sen ut kom jag med två stora tyg kassar och mötte mina 4 andra..

Köpte en jumpsuit typ mjukis overall men ska lämna tillbaka den för var inte nöjd med den, jätte tunt matrial så jag beställde precis en ifrån ziperall.se istället. Så ska in på make up store på måndag och köpa smink sen lite annat sen ska jag till arken zoo och köpa en stor bur och en väska till Coco :) Får bli hans julklappar! Varför har man sån köp noja med barn, djur osv?? eller är de bara jag?! Efter stan blev de kina mat och ett glas vin, grym dag men helt slut.



Har ju under veckan fått hem alla smycken jag beställt och sådär men har inte bild på dom sakerna för under veckorna fokuserar jag så mycket på plugget :) Nu längtar jag till måndag istället haha! För då blir de mer shopping. Känns skönt att ha uppdaterat garderoben med lite basics och annat för man får ju aldrig nog!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0