akutmottagning :(

Hej på er! Hoppas allt är bra med er :) Jag fick åka upp med han igår eftersom han kräktes upp vattnet och de på en gång och ah med andra ord blev han sämre efter jag hade pratat med dom. Så ringde upp igen och då sa dom att jag skulle komma in med honom akut då. Tror vi var framme runt 8 eller nå. Dom kom ganska fort och pratade lite med oss och sen fick vi sitta och vänta några timmar. När dom kom tillbaka och vi äntligen fick komma in så tryckte dom in nålar i min älskling för att ta lite blod sen satte dom honom på dropp för att han var lite uttårkad. Satt några timmar till sen kom dom och tog bort allt på honom och så fick han en spruta som skulle göra så att han slipper kräkas. Nu idag är han fortfarande dålig, seg och sådär! Fick inte i han hans medicin som han fick så får se hur de går imorgon annars får jag ringa dom. Ojojoj nu blev de mycket text.. Men be för honom nu så blir jag verkligen tacksam. Love u guys :)
Älskar att han är lite fin i kanten precis som mor sin. När han fick sprutan så ryckte han bara till men när hon skulle sätta på bandaget med döskallar på då jävlar rykte han undan :) love my babe boy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0