minnen

Tjena Tjena! Satte igång och rensade bland gamla saker igår eftersom jag ska flytta snart för att man har ju så mycket onödigt. Och de va ju lite roligt vad man hittade faktiskt. Hade massa gossedjur och de va min favorit när jag va liten. Hittade bland annat björne (björnes magasin), ett urgammalt spel och den där gröna saken kommer jag inte ihåg vad den hette men den va skit rolig när jag va liten för den pratade och viftade på öronen. Haha fan va kul de va att gå igenom allt, skrattade ihjäl mig tillsammans med mamsen som hjälpte mig. Hahaha tog emot lite att slänga vissa saker men de va dags. Hittade ett hav av kläder som jag ska skänka till behövande också så de lönar sig att rensa ibland;)) nu ska jag fortsätta mysa med lillen hörs snart igen people. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0