öööööööh

Hej på er snyggingar! Den här helgen har varit upp och ner på hög nivå kan man säga. Malin va här i fredags det va typ awesome. I lördags hälsade jag på min gudmor och hennes man med min mamma & pappa, trevlans :) Sen idag... ja du idag va ingen bra dag vaknade av jordens smärta!! Trodde jag hade vridit armen ut led eller nå men hade en jävla nerv i kläm och de gjorde så förbannat ont att jag ville typ ställa mig och böla som en 3 åring!
Mohaha ser fram emot imorgon då ska jag krossa er your motherfuckers hihihihi :) Feels so awesome! Sen ska jag göra lite annat också.. Boka om läkaren ja ni vet sånt skit typ. Jaja nej nu blir de att leta på en sjukt bra film sen händer det nog inte så mycket :) Fan as pigg, vilat i 4 h whaaaaaaaaaaaaaaat! Massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0