ööh okeej

Hej snyggingar! Jag va och handla med mamma alldeles nyss och när jag öppnar porten så möts jag av världens röklukt.. alltså inte från cigaretter då inte utan från typ bränd mat lukt typ.. Det luktar t.o.m i min lägenhet man ba vafan.. Hoppas det inte är skadligt för Coco bara :(( Fan hatar att bo i lägenhet!! Skit obehadligt vafan... wäää!
Jaja.. Nej nu ska jag mysa med Coco en stund sen ska jag och Bea gå ut och äta sen blir de mys fredag hemma hos henne och Coco ska också med såklart :)) Hoppas bara han funkar ihop med hennes hund... Då kan han få en kompis haha :) Han ligger brevid mig nu och börjar bli tjuri för jag inte är social så vi hörs imorgon eller senare.. Massa kramar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0