helgen

Hej där alla fina läsare! Har inte bloggat på ett par dag för jag lyckades knasa till datorn lite men nu har jag löst problemet och jag är så stolt eller nå... Jag har varit sjuk och de har ju inte varit kul men karma is a bitch liksom så de är smällar man får ta. Nu är jag däremot bättre och igår tog jag en lång promenad hem till Bea med Coco.. Det blev massa lek och bus för Coco & Blaze, att dom orkar? Sen beställde vi massa god mat.. Vi kollade på en hel del skräck, fick sån jävla klastrofobi så jag ville börja gråta från och till.. Massa efterrätt blev de också och massa skratt och allmänt trevligt bara :)<3 Så jag är nöjd iaf och nu blir de två alvedon för jag har sån smärta sen vänta in big brother :) Hoppas ni mår prima så hörs vi :) Love H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0