bomb

Hej på er alla fina läsare! Sorry for keeping u waiting... :/ Men har haft knas med mitt internet så de är världens kaos, de är fortfarande strulit men lånade mina föräldrars internet :) I torsdags sov jag & Coco hos Bea och vi gick ut och käkade och bara hade de mys :) I fredags så gick vi ut på krogen och gjorde stan lite osäker ;) Hade hur roligt som helst och bilderna är ifrån kvällen. Sov över hos Bea och vaknade upp tidigt på lördag morgon och åkte hem till en väldigt glad Coco! Sen mot eftermiddagen kom Nina över, kan de bli så mycket bättre :) Vi käkade massa gott och hade de hur bra som helst. Sen på söndag blev de en sväng förbi bil hallen med Nina, pappa, sis och svågern min :) mmmh fick sitta i min framtida bil, helt förälskad! Idag följde jag med Bea på hennes första ultraljud.. åh va härligt vill också ha en liten kiwi i magen ju! Sen kunde jag inte hålla hårt i plånboken så de blev en kavaj, ett par jeans och lite annat smått & gott.. Shopaholic or what!!? Jaja fick hem sakerna som jag beställde också igår, allt satt hur bra som helst :) Här har ni bilderna.. Har de så bra nu och ta hand om varandra. Kramisar!
Från i torsdag hos Bea.. Frukost och mys på balkongen hela dagen :)
Min outfit för fredags kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0