IDOL Semifinalen

Nu står de mellan:



Nu är de inte långt kvar tills man får veta vilka två som går till finalen, this is AWESOME! Fan när han den där killen hörde han nyss men minns inte hans namn men han som fick komma upp och sjunga jag ba vilka fan e de som går där bakom jag trodde de va nåra såna som plockar fram och bort saker från scenen tills jag såg att de fucking va Westlife!



Härligt kommer ihåg när jag va därkär i dom haha va och kolla på dom i globen och de haha dog när jag blev insläppt gratis och allt fyfan mycket kärlek till dom här killarna, dom har hjälpt till så himla mycket.
Jaja nu blev de ändrade planer kanske missar slutet på idol men de visar sig nu måste jag kila skriver senare idag eller imogon eller kanske t.o.m på söndag de kommer massa inlägg jag LOVAR!

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0