totaly crazy



Halloween var ju roligt typ ett tag men dagen varken började bra eller slutade bra, men man får vara glad för det man får så att säga. Vilket fall som helst så suger allt ganska hårt just nu. Verkligen inte på topp men under dom senaste dagarna har de blivit bättre så snart är jag på topp igen.

Äntligen 18 måste jag ju få säga. As a matter of fact that's awesome! Typ håller på att gå in i väggen och så men nu börjar det rulla uppåt igen. Vissa finns ju där och ställer upp och så andra inte men de kan jag ta.

Har shoppat massor nu för födelsedags pengarna och idag så köpte jag typ det sista jag ville ha. En Burberry parfym, den luktar AS NAJZ!

Nu är det inte långt kvar till fredag det är ännu mer NAJZ för då är det dags att gå ut på krogen.

Men nu tror jag att jag gjort allt jag lovat mig själv att göra så nu ska jag sitta här och götta mig ska ut och ta en sån där ohälsosam.... ja, ni vet vad! Byeee...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0