14.22

Hej alla goa läsare!

Nu sitter jag i skolan de känns inte bra haha, vill inte vara här för man typ avgudar praktiken. aja whatever nu har jag haft bild och jag har gjort en affisch till jobbet. Har lånat kamera till ikväll när jag ska ha praktiken. Försökte få studentmössan också men de va inte öppet så jag ska kolla igen innan jag drar för jag vill ha den om de skulle vara nå fel eller så, bara så man hinner fixa de!

Men annars ska jag bara åka hem, ÄTA för jag har inte ätit sen ska jag åka iväg och jobba kl.19. Ni kommer nog inte höra nått från mig försen kanske på söndag eller någongång under fredagen jag vet inte, kan inte lova. Jag ska ju jobba ikväll sen på fredag ska jag vara med familjen och göra klart historian. Och sist men inte minst lördag ska jag jobba :)

Men ni får ha de så bra och nu vet ni i alla fall vad jag har att göra. HAHA! Inte för att de intresserar er så mycket men de är ju upp till var och en att läsa. Men vi hörs sötisar!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0