out of line

För er som inte vet så har alltså Paulina Danielsson "Paow" lagt upp en naken bild på Alexandra Nilsson "Kissie" i ett av sina inlägg, de tycker jag verkligen är helt fel. Hon skriver typ varför ska jag visa respekt för henne efter allt hon gjort mot mig blablabla.. MEN stop hallå där, du sjönk nyss ner på samma nivå.

Okej, bloggbråka hur mycket ni vill, håll på hur mycket ni vill jag lägger mig inte i detta är bara min åsikt att ni båda beter er jävligt omoget och oproffsigt. Jag vet inte känns som att jag börjat tröttna på alla bloggare för ni går verkligen för långt.

Ta mitt råd, om ni har någon som kanske är jätte dum mot er. Det tar hårdare på den andra personen om man bara struntar i den och kanske tar ut sin ilska på något annat, springer ut och skriker allt vad man har sen går vidare. Vad vet jag men att göra lika elaka saker tillbaka de förstår jag mig inte på riktigt. Jag blev verkligen helt paff när jag såg de, kunde knappt tro mina egna ögon, detta är verkligen out of line!

Tillbaka till mig. Jag är tyvärr jätte dåligt, har åkt på något jag inte har någon aning om vad de är. Symtomerna skulle jag kunna pladdra på om hur länge som helst, it never ends! Så jag skonar er från de. Bloggandet kommer bli lite tamt ett tag, jag bloggar när jag inte ligger i 40 graders feber och mår bra. Så vi kanske hörs senare, eller imorgon de vet man aldrig.

Hoppas ni får en bra fredag iaf och slipper ligga hemma sjuka som jag. Ut & ha kul med er, ha lite kul åt mig också :)

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0