på glatt humör

Jag klev upp ganska sent idag sen åkte jag till Ica för att hämta mitt paket från http://www.nelly.com/.

Den mysiga sköna koftan

Dom röda skorna


Jag fick en liten present också från både Nelly & Style By Tyra, på Nelly fick jag 100 kr rabatt att handla för och sen från SBT fick jag en extra ring. Inte för att jag är ett häst freak men tackar så mycket ändå. Men jag fick också en fin överraskning när jag kom hem...


Ringarna


Det ända som jag väntar på nu är skalet som jag beställt :) Och sen display skyddet jag ska köpa har jag också kvar men sen är jag färdig, kan man ju hoppas iaf ;)

Men nu måste jag laga ordning lite mat till mig själv. Sen är de dags att börja fixa sig, lite stressigt nu. Ska hem till systers kille och där kommer också min andra syster & hennes kille att vara. Ska bli trevligt! Träffar Idah & Ella när vi ska ut :) Ni får nog lite bilder sen kanske, eller någon video eller så ;) Jag lovar att ni får något i alla fall. En outfits bild om jag hinner med de innan jag åker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0