responsgruppen

Vi hade hur roligt som helst, skrattade hela tiden med mina änglar :) Nu sitter jag hemma hos sis & svåger och ska faktiskt vara social. Men jag ska vara social!

Fått veta nu nör jag ska få åka på spa :) Det blir den 14/1, de ska bli så underbart!



Deras granne skrämmer livet ur mig! Det är personer som haft problem med droger och alkohol och sånt som bor där för att försöka komma ur sitt gamla liv. Och såklart så bor dom granne med en sån och hur kul är de på en skala. Kunde ju inte ens gå upp i trappan utan att han fick flipp! Dom kommer typ från något som heter responsgruppen eller så..?!

Men vi höres imorgon innan vi åker ner på stan så får ni en video eller ett inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0