11.29

Hej alla underbara läsare! Jag är super glad idag de ska bli en grymt bra dag I can feel it. Jag klev upp för inte så länge sen, har hunnit äta frukost och så men de bästa av allt är att jag har beställt min studentklänning. Fastnade för den första gången jag såg den sen sparade jag en bild på den i min dator MEN smarta jag sparade inte adressen, alltså vart klänningen fanns men sen på något konstigt vänster när jag leta runt på egenskaper och sånt.. Ah jag vet inte hur men jag hittade den i alla fall och nu har jag beställt den.

Hoppas den sitter bra och så bara men de gör den nog annars får man väl fixa de på nå vänster. Klänningen kommer om ca 5 veckor. LÄNGTAR!



Jag är förälskad! Hoppas den sitter bra och så bara för annars kommer jag tjura som ett barn.

Nu ska jag röka sen ska jag börja fixa och dona här hemma. Typ städa undan lite kläder och packa med mig de som ska med till ikväll sen ska jag duscha och fixa mig också. Kommer åka med halv 2 bussen härifrån så är väl LITE stressad för tiden går fan fort känner jag.

Men jag kommer nog uppdatera innan jag åker, i alla fall dagens outfit. Men vi får se hur de blir med uppdatering under kvällen eftersom jag ska vara med Linnea. Men kanske hinner lägga upp något snabbt men då blir de ett ganska kort inlägg.

Kram på er så länge och hoppas ni får en bra dag om vi inte hörs mer!

:)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Den finns på stylebystars.com, Jempen har beställt likadan :)

2010-02-28 @ 21:33:52
Postat av: Helene

jo jag vet de eftersom jag beställt den.. fuck it

2010-02-28 @ 22:17:58
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: ella

jag beställde den för några veckor sedan.. bara för mig också o köpa en ny då inte kul o ha samma som någon annan..

2010-03-01 @ 19:33:50
URL: http://eelll.blogg.se/
Postat av: Helene

vilken tur att jag klär bäst i den då! :')

2010-03-01 @ 21:08:33
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: ella

mm visst jag tror det jag med

2010-03-08 @ 14:36:18
URL: http://eelll.blogg.se/
Postat av: ella

haha o du kan ju försöka hitta din egna stil ist för o sno andras Ideér på klänningar

2010-03-08 @ 14:39:22
URL: http://eelll.blogg.se/
Postat av: Helene

Så du vill alltså få de till att jag snott den stilen från dig HAHAHAHA!! Snacka om självkär. Hade kollat på den långt innan jag såg att du va intresserad av den men glömt bort vart jag hittade den. De är fler klänningar som jag kollat på som jag sett andra i närheten beställt men jag bryr mig väl inte om de fan de står inte mitt namn på klänningen! Du kanske ska köpa en ful klänning då eftersom du är påstår att andra härmar/snor din stil HAHAHA..

2010-03-08 @ 17:32:15
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: idah

Haha Helene vart vill du komma med att säga sådär då? du vill ju inte att folk ska vara elak mot dig då kan du ju inte vara elak mot folk, dubbelmoral här....

2010-03-08 @ 17:34:10
URL: http://mynameisidah.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag har inte varit elak mot någon så vart vill du komma egentligen...

2010-03-08 @ 18:16:33
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: idah

Postat av: Helene

vilken tur att jag klär bäst i den då! :')



är det där spec snällt tkr du ? och bara en fråga? hur vet du det när du varken har sätt henne elr dig själv i klänningen? :S ..

Och skulle vara trevligt med en lite förklaring på det du sa sist också, (när vi prata sist), orkar inte hålla på såhär o fjanta för det löser iaf inget, men vill förstå vad jag är för dig bara, eftersom du sa att du bara har EN kompis, och det var ju tydligen inte jag, men endå ringer du mig..hmmm?!

2010-03-08 @ 19:32:30
URL: http://mynameisidah.blogg.se/
Postat av: Helene

Men de här handlar inte om att vara dum eller elak de här handlar om att så man behandlar andra blir man behandlad själv. Och eftersom de blev ett jävla liv om den där klänningen så fick jag nog helt enkelt! Du va för mig en vän som var väldigt nära på att bli min bästa vän som istället svek mig och fortsatte bara vara en vän.. Sen försökte jag lappa ihop de till något mer än bara en vän men tappade lusten när jag inte fick nå tillbaka så gav upp lite. Jag sa att jag har en bästa kompis, en person som finns där för mig som ställer upp, som hör av sig, som vill träffas som har de mesta. Det finns inte många sånna i mitt liv men då klarar jag mig hellre utan för finns inte personer där för mig tänker inte jag ställa upp för dom. Och därför jag sa som jag gjorde när jag prata med dig dedär om en bästa vän. Jag hade en baktanke med de att kanske så skulle du ta tag i våran vänskap men nu blev de såhär istället..... Och jag känner inte att jag fjantar mig för den delen för de är inte jag som håller på isf håller "alla" på för de var verkligen inte jag som gjorde fel från början.

2010-03-08 @ 20:04:57
URL: http://heleneek.blogg.se/
Postat av: idah

haha va har jag gjort dig då om jag får fråga? ;S Helene snälla människa, man kan inte säga sådär och TRO att "nemen oj nu sa hon sådär, kanske ska ta o vara lite snällare och helt enkelt flytta in hos dig så jag alltid finns där... blahabblaha" klart jag inte blir spec glad när jag får höra sånt där, och då känns det som att allt man gjort var helt värdelöst endå för det haru iaf inte märkt... jag mår itne ens bra själv ochhar inte känt att du har funnits där för mig heller måste jag ju då få säga utan att vara elak...

2010-03-08 @ 20:12:03
URL: http://mynameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0