12.11

God morgon alla fina blogg läsare! Jag är just nu en hemskt person. Har ju som alla andra egentligen skola idag men kom verkligen inte upp ur sängen. Och som vanligt fick jag inte sova när jag ville sova utan jag somnade vid 2 inatt men då hamnade jag i en hemsk dröm mellan mig och en grävling. Efter de tog de för lång tid för mig att somna om så va hur trött som helst när jag vakna.

Ursäkta att jag babblar på om de men när jag stannat hemma så får jag hysteriska skuldkänslor så känner mig som en hemsk person just nu men hade bara en lektion och jag låg bra till där så de gör inte sådär himla mycket att jag är borta men känns ju ändå inte okej.

Jaja nog om de nu borde jag skriva vad jag ska göra idag. Kom just på att jag hade omprov i religion på torsdag så jag ska plugga på de sen kanske de blir en sväng in till stan och betala 100 dagars festen i guess eller så tar jag de imorgon.

Ska försöka få tag på Malin också och kolla med henne vad hon ska göra idag, om hon kanske har tid att träffas isf kan jag nog för omväxlingens skull bjuda på ett videoinlägg. Men nu ska jag äta frukost så vi får höras senare!

(Ps. Jag kom inte in på bloggen igår kväll, tänkte gjort ett inlägg om något speciellt men ni får de senare idag istället.)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0