15.15

Mitt första videoinlägg kommer innehålla ett ihop klipp från gårdagens modevisning på Silk. Fick bara med Stefan, Kristoffer och Anneli inte Madde för jag gick därifrån efter ett tag för blev ju typ misshandlad bara för att man stod längst fram. Man kommer höra min vackra röst när jag skriker så de får ni räkna med. Dålig kvalité och så men de man ser och hör i alla fall.

Paradise Hotel  



Finns mer bilder och så från gårdagen men de känns som att ni fått nog nu. Måste äta något nu för är verkligen hungrig. Sen ska jag väl försöka hitta på något idag, får se vad de blir.

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare och glöm inte Alla hjärtans dag imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0