15.23

Jag har precis tagit reda på alla kläder som ligger överallt. Så nu är de någorlunda städat och de ser i alla fall bra ut. Har hittat en klänning som jag ska ha på mig ikväll också. Det blir nyårsklänningen. Skäms så mycket för att jag typ inte har några nya kläder men vad ska man göra med 1000 kr i månaden och nu när de är sp mycket utkomster.

Fick nyss veta att de inte blir något London för mig under lovet och de suger verkligen jag som verkligen ville åka. Deppig som fan. Vill ha pengar, hur ska jag kunna klara av allt. Skrev ut massa cv:n för någon dag sen, så ska väl leta extra jobb nu I guess.

Håller på att laga pommes nu och dom är snart klara så måste springa och kolla på dom nu innan de börjar pipa eller att dom blir brända. Uppdaterar kanske innan jag ska åka hem till Jennifer och förfesta. Beror på hur mycket tid jag har ska åka med halv 5 bussen så de kan bli knivit eftersom jag ska hinna duscha och fixa mig & allt.



Kramis så länge om vi inte hörs mer ikväll!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0