16.05

Slutade kl 12 då åkte jag ner på stan och mötte upp Ann. Hon gick med mig till Expresso House för jag har blivit besatt av stället. Tog de vanliga. Visade bilderna som jag skulle göra för henne och hon tyckte dom var helt okej. Sen ska väl alla andra i gruppen kolla också men inte de lättaste.

Efter de åkte jag hem, väl hemma fick jag nå ryck och börja plocka och dona överallt i mitt vardagsrum så nu är de lite mer ordning här i alla fall. Sen åt jag lite mat så nu har jag bara slapp framför mig om jag inte gör historian och filmkunskapen och slipper göra det sen men de är en del timmar kvar tills man ska sova så hinner göra de om jag känner för de.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0