16.24

Outfits x2

Glömde uppdatera outfiten igår så ni får den nu!




Sen här komma den här dagens outfit :)



Nu har jag äntligen satt mig ner för att ta det lungt och kolla lite tv osv. Jag "försov" mig lite imorse men så kan de bli ibland liksom. I alla fall så har jag varit i skolan och jobbat med projektet och de har väl inte gått nå vidare bra men när jag åkte från skolan så va alla nöjda och glada.

Måste bara säga en sak, detta är bland de värsta jag vet. Om man pratar med någon och stället en fråga eller ja spelar ingen roll vad de är man säger och man inte får nå svar, sånt får mig verkligen att bli irriterad. Så oförskämt om någon står och pratar sen ställer en fråga och inte får något svar.

Aja nu har jag reagrat färdigt lite i alla fall. Satt mig på bussen mot stationen och när jag kom hem så började jag med maten för man måste ju ställa upp när man får tid över. Så jag har nu lagat mat till alla så de är färdigt tills dom kommer hem och jag själv har redan ätit så ni väntar en lugn kväll framför mig och de ska bli så skönt.

Hoppas ni haft en bra dag och att den fortsätter vara lika bra!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0