17.38

Hej på er alla! Nu har jag satt mig i lugn och ro äntligen. Kommer säkert somna efter den här uppdateringen för jag är verkligen helt slut. Har varit i skolan idag och gjort en hel del nytta. Gjorde mig ledig imorgon och ah en hel del annat gjorde jag också. I'm proud ofc!

Fick sluta jävla tidigt men de va för att jag är klar med allting. Så mitt lov började redan idag strax innan 1 och de känns för bra. Sen tog jag bussen och mötte upp mamma, hjälpte henne och handla men jag vet inte om jag verkligen är till så mycket hjälp när jag bara springer runt och pekar men så är vi väl alla. HAHA! Ah nej men alltid kul med sällskap sen är de inte fel med lite alone time med moder!

Bleb krångel med bussen när vi skulle hem men vi hade trevligt ändå ute i kylan. Sen fick vi åka en lite udda buss men så länge man kommer hem så är de lunch! Väl hemma så packa vi upp alla varor och sen börja vi med maten. Kommer precis från matbordet nu och de va gott som fan. Blev vegitariskt med potatisbollar! Får panik av kött nu för tiden, varit så kanske ett år nu och jag kan inte hjälpa de.

Nu ska jag inte göra någonting jag ska sitta här en kort stund sen ska jag bara njuta av ledigheten. Hörs kanske senare. Ha de bra så länge alla fina läsare!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0