17.50

De blev en fika med Shawty, vi gick även runt lite på stan också för de va så mycket folk inne på expresso och vi vill inte gå någon annastans. De där stället är liksom våran grej. Så gott där också.



Det blev en varm chocklad med grädde och marshmallows. Super gott! Vi snackade om London och allt, gud va kul de kommer bli. Blir nog bara där ett par dagar men kul ändå ju och ännu roligare eftersom de är tillsammans med min underbara vän!

Hann klämma in lite outfits bilder också men ska snart byta kläder eftersom jag ska duscha och kanske åka iväg på lite film kväll/natt tillsammans med Norpan, Stavis och Shawty! Det blev myskläder eftersom jag inte är en sjukling.


Kofta, linne, jeansleggings och dom mysiga "uggsen". Inom situationstecken bara för dom är inte äkta!

Blev ännu mer sugen på att shoppa när vi gick på stan, jag kommer hinna avlida eller nått. Ge mig några tusen så jag kan shoppa loss istället jag klarar inte av de här. Kommer kanske inte kunna shoppa försen när man tagit studenten om man får nå pengar. Snacka om att jag vill ha extre jobb, får panik fan om jag så får jobba varje kväll för att få en rimlig ekonomi så varför inte!

Nu måste jag sluta babbla och få i mig lite mat kanske sen duscha. Kram till alla fina läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0