18.22

Det ser ju inte ljus ut för någon fest idag så får se hur de blir. Nu tappa jag lusten för allt istället men ah får se vad som blir utav den här kvällen nu ska jag ut och blossa i alla fall sen får vi se vad jag gör.

Btw imorgon ska de tydligen bli värsta stormen och dom varnar med att man helst inte ska gå ut utan att man ska hålla sig inne istället. Ah men de stoppar inte mig, jävla massa svordomar kommer flyga ur mig om jag ska ut vilket jag ska men vafan jag blåser ju inte sönder direkt. Man överlever I think!

Fan va grini glad blir förlåt att jag tjatar om de men nu är jag fan grini att de ska va ett sånt jävla problem.. Nej pallar inte trycket måste röka, LATER!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0