18.56

Tog en liten fika med mig själv för någon timme sen. Ingen va hemma och jag blev sugen på varm choklad. Funderar på att kanske försöka plugga lite idag, inte för att jag är så sugen men fatta va skönt att få de gjort.

Problemet med mig är att jag blir så distraherad av annat, typ som tankar och sånt. Så de slutar med att jag inte orkar mer tillslut ändå men fan va duktig jag skulle vara om jag gjort färdigt allt och slipper ha en hög som byggs på istället. Vet inte... Hur ska jag göra tycker ni? 

Kom nyss från matbordet i alla fall men åt i stort sätt ingenting för jag va inte hungrig höll bara på att tvinga i mig, så tillslut gav jag upp. Ska ut och ta en cigg nu och tänka på hur jag ska göra, plugga eller inte plugga!?


MUMS!

Fy så mycket jag vill ändra på min blogg. Vill ändra tillbaka min text som vanligt sen vill jag byta sida på massa saker och göra bakgrund, U name it liksom! Får se när allt detta blir av, så himla mycket just nu.

Skriver kanske senare sötisar!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0