19.32

Hej läsare! Va grymt seg på att uppdatera men de va för att jag lyckades somna när jag kom hem men jag är förkyld och sov typ inget inatt pga att jag var helt täppt i näsan. Jag nyser hela tiden och ni kan ju tänka hur mysig man känner sig. Vill typ inte ta i handtag eller typ någonting alls över huvudtaget men man måste ju typ.

Jag har haft kul med Malin, länge sen vi gjorde någonting roligt tillsammans. Hon va med mig till skolan och så men de skrev jag väl tidigare, va lite vimsig då så vet inte om de kom fram i texten. Innan hon åkte hem så tog vi lite bilder också.



Här kommer outfits bilderna för dagen på mig och Malin är med såklart.


Malin

Jag

När jag hade slutat skolan så åkte jag & Ann ner på stan. Jag åt lite för jag höll på att dö och sen va jag nästan gravid HAHA! Det är en long story men folk kollade lite förvånat på oss, men inte skäms vi. Sen var de dags att åka hem efter vi gått runt att kolla lite på stan. Ni får en bild till sen måste jag börja fixa här hemma ska duscha, plocka lite och plugga ska jag väl hinna göra också. Men skriver nog senare så hoppas ni får en fortsatt mysig måndag så länge.


Btw BAD HAIR DAY idag VERKLIGEN!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0