20.04

Nu känner jag mis sådär grymt elak igen just för att jag fick för mig att jag lovade en hel del bilder.. Men de finns inte en hel del bilder för båda mina mobiler hade grymt dåligt med batteri så hann inte springa runt och fota med någon av dom bara på hemvägen. Så här får ni i alla fall två bilder och jag kan inte sluta garva åt den bilden som är på mig för ah nej ni får kolla själva, HAHAHA!!



Alltså då va man party liksom bara! Bussresan var ju extra kryddig haha fyfan vilken lyckad kväll, eller ah nästan helt lyckad.

Kvällen va still young på bussen påvägen hem så jag va party med min redbull för jag hade ju haft i jäger såklart! Ja, sen fick vi sällskap och de är ju alltid lika kul. Sen när vi äntligen kom hem till Hanna så borde vi somnat på en gång men fy va jag mådde då alltså.. HAHA!

Men skulle lagt upp en till bild som blev bra men de gick inte så jag är ledsen för de!

Jag har inte gjort någonting idag måste jag bara säga, när jag kom hem så somnade jag sen har jag kännt mig påverkad och illamående. En sak är säker och de är att jag aldrig blir bakis men kanske blev de idag för första gången eller så var de för jag åt de där äckliga brödet.

Ja nej nu ska jag röka som jag inte gjort på flera timmar, tänkte passa på och ringa till min vän och kolla hur hon mår. Ni får ha de så bra så hörs vi antingen senare eller imorgon! 

:)

Kommentarer
Postat av: Lona

precis de är sjukt ;O

2010-02-20 @ 20:11:35
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Helene

:)

2010-02-21 @ 14:42:58
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0