20.53

Så nu har jag kollat på filmen och ska precis kommit hem så jag ska börja göra filmanalysen nu så slipper jag nog säkerligen gå till skolan på fredag. De kommer kännas hur skönt som helst. Bara de att jag inte har rätt papper men har ett annat papper som jag får gå efter istället och de är mer avancerat men de är ju skit i samma så länge jag får uppgiften gjord.

Känns så himla bra så jag kommer spendera min dag med Linnea, det blir väl fika, god mat och fest på kvällen sen kanske jag ska klämma in att hinna färga håret också. Har fått en ordentlig utväxt och mitt hår känns färglöst så de vore nått att snygga till sig lite.

Men ni får sova så gott ikväll så hörs vi imorgon alla fina läsare!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0