21.41



Här har ni min nya header och jag har lite insperation ifrån denna blogg, http://laurenconrad.blogg.se/. Ni borde läsa den, riktigt bra blogg. Det ända jag har kvar nu är att hitta en bakgrund som passar mig bäst, det blir en utmaning men hittar jag någon så är den min! Haha.

Det känns så skönt, nytt & fräscht liksom. Sen kommer inte den bilden som är på mig nu alltid vara där, de är bara en tillfällig bild tills jag & Jennifer tar tag i fotningen i ateljén för då kommer dom bilderna hamna där istället och dom kommer dessutom vara i färg.

Nej nu ska jag ut och fira med en cigg, skriver kanske senare innan jag ska sova eller något annars hörs vi imorgon.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0