22.11

Detta är oförlåtligt typ, alltså att jag inte skrivit på hela dagen försen nu. Och jag ska tala om för er lite kort hur min dag ar varit. Först kommer jag till skolan då får jag ett oväntat samtal när jag sitter på lektion så kunde inte svara. Sen så fick jag veta efter de att jag hade fått IG på provet som jag gjorde sist i religion.

De kommer mera... Gick till vallby centrum för att köpa dricka och cigg, självklart glömmer jag köpa cigg så fick gå tillbaka typ halva vägen. Va ner på stan med Ann sen och hon skulle växla pengar för hon skulle fotas i en sån där liten automat men typ ingen kunde växla, fick springa runt överallt.

I alla fall så tog jag bussen hem sen efter jag varit färdigt med henne, bussen va sen och hela j*vla hallsta skulle med bussen såklart. Kom inte från stationen försen kvart i och de ska va därifrån halv. Så jag insåg att jag skulle missa bussen hem från terminalen. Ringde Stavvan så han skulle plocka upp mig och köra hem mig när jag kom fram.

Kliver av bussen och ställer mig och väntar på att han ska komma..... Då är de en fågel som SKITER på mig. Fick bajs i håret och på sjalen. Trodde aldrig de skulle hända mig och JA Malin nu får du skratta hur mycket du vill för jag hör ändå inte HAHA! Kommer hem och sen inser jag att min mobil är borta... FYFAN! Grips av panik och är så arg att jag nästan exploderar men som tur va låg den i Janes bil så han o Stavvan kom med den.

Sen kasta jag mig in i duschen och sen tvätta jag bort allt fågelskit som hamna överallt, åt våfflor sen satt jag mig på bussen till Terminalen för jag skulle möta Malin. Vi har hetsat runt överallt och haft så j*vla kul såklart! Nu sitter jag hemma hos henne så har inge bilder, ska bara ladda mobilen och så sen ska jag väl traska hem så ni får väl en och annan bild när jag kommer hem.

Ingen kommer läsa allt de här men de är lite värt de ändå för de är kul när andra haft en otursdag!

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2010-02-11 @ 22:46:24
URL: http://malinfredriksson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag visste de där

2010-02-11 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0