22.25

Bloggen är verkligen helt kaos. Man kommer typ inte in och ibland när man klickar runt på bloggen så blir de typ error och jag blir så himla arg. Men nu är jag inne som ni kanske ser. Det var inte länge sen som jag uppdatera men ska lägga upp 2 bilder från dagens fotografering i ateljén tillsammans med Jennifer, tog ut två bilder på mig som jag redigerade lite snabbt bara.



Gillar verkligen inte bilderna kanske den första litegrann men ändå liksom. Så de blir nog att dom får fota om i alla fall mig för jag är inte nöjd. Men det här får bli sista uppdateringen för mig idag för nu ska jag bara slappa och kolla tv resten av kvällen.

Ledig imorgon, de är hur skönt som helst. Bara 3 dagar i skolan den här veckan eftersom de är studiedag på fredag. Nu är jag äntligen färdig ni har ingen aning hur jävla drygt de är med bloggen just nu när den håller på att förstör för en hela tiden. Tror jag tryckt på lägg till bild ungefär 100 ggr! Och hur många gånger jag försökt logga in vill jag heller inte nämna. Menar bara att dom lär ju fixa problemet innan jag får något damp utbrott.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0