22.51

Kom hem halv 10 efter stenhård träning. Öste som fan, fick ont i armen så de blev lite jobbigt men de är skitisamma. Kul vare i alla fall. Fick inga bra bilder. Hann inte ta så mycket sen stressfota jag bara plus att jag zomade så de blev ingen bra. Så jag lägger bara upp någon enstaka så ni får en liten bild av hur de såg ut.


Norpan körde all in på klädsel och allt.

Teamwork

När jag kom hem hoppade jag in i duschen på en gång. Pappa och syster kom och hämtade mig för fick brådis hem. Nu sitter jag och äter lite, blev faktiskt lite hungrig efter dedär. Nu ska jag kolla lite tv och varva ner innan jag ska sova. Man ska ju upp tidigt imorgon.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0