23.08

Jag är verkligen stum av lycka känns de som. Försöker att fokusera på de som gör mig glad och skita i resten. De går åt rätt håll men de finns svackor också.

Nu har jag kollat på första avsnittet av paradise och de gick hur fort som helst. Kändes som en halvtimme men de va tydligen en timme som hade gått. Nu ska jag sitta uppe någon timme eller så och fortsätta snora. Så himla ofrescch men de får man väl ta antar jag. J*vla förkylning!

De var bra att dom hade ut Andreas och Greta tycker jag eftersom Andreas i alla fall är n bra spelare men Greta hamnar lite på räckmackan eftersom hon har spelat tillsammans med dom "bra spelarna" så att säga. Nu undrar man vem som vinner skiten. Vet inte ens vem jag vill ska vinna, svårt att bestämma sig.

Nu blir de som sagt lite tv och så sen när jag bli trött så går jag väl och lägger mig. Så jag uppdaterar nog inte försen imorgon, kan dock hända att jag inte hinner eftersom jag har en hel del att göra imorgon men om de går som jag tänkt mig så ska jag ha tid någon gång under dagen när jag är i skolan och sen när jag kommer hem.

Godnatt läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0