23.15

Förlåt att jag inte skrivit men jag har pluggat och så sen har jag bara tagit de lungt hela dagen. Har inte funnits något att göra och sen har tiden gått fort och jag har inte riktigt hunnit med de jag hade tänkt hinna med idag men de får jag ta någon annan dag för nu ska jag kolla lite tv sen får de väl bli sängen.

Skola imorgon som vanligt så får väl hoppas att jag kommer upp ur bingen när klockan ringer för annars blir jag f*n arg på mig själv. Men nu låter jag så deppig så jag kan väl berätta nå kul och de är att vi får pengar på fredag! Dom efterlängtade, välbehövda pengarna! Men ni får ha de så bra och sova så gott för de ska jag med göra så småningom.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0