09.39

Sitter i skolan nu på mum lektionen. Alltså för en gång skull bestämde jag mig för att ta den tidiga bussen som jag inte gillar att åka längre. Självklart så är den sen och helt full så jag fick stå hela vägen. Inga fler fick typ hoppa på för man fick verkligen inte plats. Sen när jag kom fram så fick man såklart stå och frysa innan bussen kom.

Självklart fastnade bussen flera gånger på olika ställen. Jag tappa lusten för hela dagen verkligen. Har kommit igång lite med den nya uppgiften, de går ganska bra måste jag säga. Nu ska jag fortsätta arbeta de har tagit ganska lång tid att skriva dehär eftersom jag jobbar samtidigt. 

Skriver senare när jag komme hem tror jag!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0