03.55

Nu är de mitt i natten och jag har lagt ner så mycket på de här inlägget att de inte ska bli så svenska full av de hela. Jag är super glad, skriver som en kratta göra jag men anstränger mig för eran skull men glad är jag för att jag kom hem välbehåller som alla unga kvinnor ska göra.

Skulle egentligen fått sällskap av ett par kompisar från min förra skola men de blev typ klassfest på bussen fan eller ah inte klassfest menjätte många från min förra skola, klassen jag va i där, jätte många från den som va på bussen, kul vare! Synd att dom andra inte kom med :( undrar vart dom e någonstans.... :| kom fram, pissa sen gick jag till någon taxi som kom och då körde han hem mig.......

Underbar taxichafför :O Gratis blev de, så jävla snäll och underbar. Bara för att han gjorde de gratis va för att han tyckte inte de va okej för mig att gå som ensam tjej helt ensam hem långt dessutom. Jag ba men jag har pengar inga problem han ba de är bjuder jag på. Snälla människor finns men man måste ta sig fram förbi dom dåliga människorna.. haha

Nu ska jag äta och kolla film, bli varm och nyktra till!

XOXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0