13.13

Har egentligen inte tid att skriva nu för jag ska åka till sala hem till syster och hennes sambo Andreas. Har inte varit där på jag vet inte hur länge. Så vi ska väl kanske dricka lite och spela spel och så. Det ska bli kul hoppas jag inte börjar på dåligt bara men de är nog ingen fara, de är ju som hemma där så.

Nu har jag klätt på mig precis och ska sminka mig. Och så packar jag ner massa saker också. Ska ta 14.27 tåget så de är lite stressigt kanske. Åker in med mamma, pappa och syster till stan sen släpper dom av mig vid tåget. Kanske skriver senare och lägger upp någon bild, tar i alla fall med mig kameran.

Nej nu måste jag snabba på lite men hoppas jag får chansen att skriva senare ikväll eller kanske när jag kommer fram. Kram på er och hoppas ni får en trevlig lördag.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0