13.57

Har inte många läsare och de är jag medveten om ganska så rejält just nu med tanke på att jag slarvar med uppdateringen som f*n. Så förlåt för de jag ska försöka bli bättre men de är inte så lätt när man har så mycket att göra hela tiden.

Kom hem för ett tag sen va ute och fota en bild till projekt arbetet så hoppas jag på att jag ska hinna fota massor idag. Ska träffa Malin senare så skulle vi umgås plus att hon skulle gå med mig när jag ska fota alla möjliga lite men jag hoppas hon hör av sig snart för de får inte hinna bli mörkt när jag ska fota. Blir verkligen inge bra bilder då.

Fryser som attans så ska ta de lungt en stund medans jag väntar på Malin. Kram på er, lägger säkert upp någon bild på mig och Malin skulle jag tro men de kommer senare isf.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0