15.01

Kom precis hem, har varit i skolan. Lyckades försova mig imorse eftersom jag inte kom i säng försen vid 2 men men. Så jag sov lite extra för jag kom inte upp ur bingen. Sen åkte jag till skolan och gjorde klart min uppgift på en gång. Så de gjorde absolut inget att jag kom sent för jag ligger ju inte efter direkt haha!

Sen hade vi en kort lektion till och efter de gick jag och Ann och prata på en cigg sen åt vi lite och jag fick utbrott i matsalen. Jävla skola jag hatar den mest av allt verkligen! Börja aldrig på Wenströmska! Vidare ner på stan och sen gick vi till stationen när vi hade gjort de vi skulle.

Och nu sitter jag här har plockat undan lite här i mitt vardagsrum men nu ska jag vila för jag har ont i huvet och då vill man inge mer än att bara få bort skiten. Men jag skriver senare och kanske lägger upp någon bild om de var någon som blev bra.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0