18.17

I'm back! Vilken dag alltså... Känns skönt att den snart är slut så man kan få fredag och lite helg. Idag har jag inte gjort mer än varit i skolan. När jag åkte hem så stötte jag in i Sanna också så vi tog bussen tillsammans. Skratta hur mycket som helst som alltid. Oturen följer verkligen efter oss men ändå så kan vi ha så hysteriskt roligt ändå.

När jag kom hem efter att ha tagit mig fram i alla snö så frågade jag mamma återigen vad vi skulle äta då sa hon ungspankaka mitt svar blev NOO! De känns inte som att de är nå "mat", typ nått man kan äta till lunch men inte som kvällsmat. Så jag in i frysen och koka ihop kebab som inte alls är så gott och sen strips. O nej de tar inte slut än jag gjorde tzatsiki såsen helt själv också, med vitlök och hela köret. Gott som f*n blev de tyckte familjen och sen var alla nöjda och glada.

Nu sitter jag bara här, mätt och belåten ska bara ta de lungt känner jag. Kom nyss på att min Religionsbok är på rymmen så ska ta och leta rätt på den imorgon i skåpet, för den är inte här då måste den vara där.

Har tyvärr inga bilder men imorgon får ni massor eftersom då blir de fest tillsammans med vänner och speciellt Shawty eftersom snart början hon jobba hur mycket som helst, redan på lördagen.. Hur ska jag överleva, får nog besöka henne var och varannan dag när hon jobbar.

Ska ut en sväng bara sen ska jag nog ta en varm dusch. Ha en bra kväll om vi inte hörs mer ikväll...

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0