18.32

Last night was crazyyy!!

De va brutalt kul igår alltså, fyfan. Visste att jag gjorde att bra spontant val där på förmiddagen. Så glad att jag fick den kvällen. De va fan drag som fan på oss, alla va party. Jag va på topp humör och ah fyfan de va awesome!

De började med att vi förfestade hemma hos Jenfan sen drog vi till konrad där vi mötte upp några bekanta till dom. I kön påväg in träffa jag Emma så hon bjössa mig på VIP sen sist de va skönt att slippa stå i kön och slippa betala dessutom.

Träffa alla möjliga människor, ingen tvekan om att de va tråkigt i alla fall. Drog ut någongång minns inte när typ vid 1 halv 2 eller så för att Ann & Jenfan inte ville va kvar så hängde med dom till donken sen gick jag till stationen och frös arslet av mig as länge tills bussen kom.

Hade tänkt och vingla hem men då stötte jag på en taxi och chaffören blev min nya bästa vän fan haha grymt snäll va han! När jag kom hem skulle jag såklart äta nått som vanligt och till de blev de film. Vaknade flera timmar senare då va datorn på och påväg ner från sängen haha!

Låg och drömde hela morgonen massa olika, kul att drömma när man fortfarande är påverkad. Hittills har jag inte gjort något idag, lagade mat till familjen sen nu väntar jag på att Malin och kanske Daniela ska komma över till mig.


I'm going crazy in the middle of the floor. (Jag i randigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0