18.46

Är i sala nu har varit här ett tag. Håller faktiskt inte koll på klockan om jag ska vara ärlig. När jag kom fram till sala med tåget så kom dom och mötte mig sen åkte vi till affären och handla. Jag fick två fjortis tjejer efter mig, en med en hel del brunkräm och maskara och en annan med mösse eller nått fan vet jag.

Sen när vi kom hem så lagade vi mat de blev tacos sen så har vi spelat lite DJ Hero. De var ganska grymt men varför inte med äkta vara. Nej nu ska jag ta mig en cider och vara lite social, blir inga nya bilder för kameran är helt jävla cp ju. Nästa gång tar jag med mig system kameran fan.

Här är en liten bild på min syster och hennes sambo.



Nej nu ska jag hämta mig en cider så jag skriver senare kanske eller så skriver jag imorgon när jag kommer hem, de är nog vilket som känner jag.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0