19.59

Kollade nu om de fanns någon decent picture men måste tyvärr säga att de inte blev nå bra för vi bara fjanta runt oss. Jag var typ övertrött så jag är helt lost. Försökt sova bort min huvudvärk men de går inte. Är så himla rädd att jag ska bli sjuk eftersom jag är öm i ena halsmandeln och varit de nu några dagar från och till.

Jag väntar ivrigt på Paradise Hotell. Längtar tills de börjar, hoppas jag inte hinner somna innan den bara för då har jag gjort en tadde, en ordentlig sådan. Det blir jobbigt att sitta vid datorn med huvudvärk så jag undviker de och drar mig härifrån nu.

Hörs antingen senare efter Paradise Hotell eller så blir de imorgon.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0