20.16



Har inga nya bilder så de får bli gamla bilder. Fixar olika spelningslistor på spotify som jag äntligen införskaffat. Jag mår sådär kommer i alla fall på andra tankar av lite musik, de jag säger finns inget bättre än musik. Jag blir nog hemma imorgon ska i alla fall ställa mobilen på alarm så får vi se hur de är imorgon bitti men troligtvis så blir de ingen skola för min del.

Blev nyss bjuden på fest till helgen de känns ju bra när man mår som man gör. Alltid massa kul som händer då. Hoppas väl på att jag ska kunna köra lite i helgen i alla fall beroende på hur jag mår. Kan jag inte bara bli mirakalöst bra imorgon när jag vaknar.

Kanske skriver senare de vet man aldrig men annars så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0