20.32

Nu har jag fixat och donat lite på min blogg, inte nöjd men får jobba med resten i skolan sen någon dag när jag har tid över för nu ska jag varva ner ett tag. Har setat här flera timmar nu och hållt på med olika saker.

Efter skolan så blev jag hämtad av pappa och syster då åkte vi till netonnet för jag skulle kolla lite information angående köpet av datorn och det informationen jag fick slutade i att jag inte fick köpa den. Fan va grinig jag varit sen dess. Höll fan på att börja tjura när jag skulle gå därifrån, dels av ilska och sen för att jag blev ledsen.

Sen blev vi hungriga och tog våran lunch på Max. Brukar aldrig äta där, har typ käkat där 3 ggr i hela mitt liv eller nått skulle jag tro. Men de va gott och de gick ner. Sen rulla vi vidare till lasarettet för syster skulle opereras. Tråkigt nog blev de ingen operation idag pågrund av vissa risker så de blev uppskjutet en vecka eller två, de va synd. Inte kul när man förbereder sig som jag med datorn liksom.

Har pluggat lite också och hunnit vila haha som vanligt. Slocknar som en gud vet vad när jag kom hem. Det här får bli allt från mig idag. Hörs imorgon.

:)


Kommentarer
Postat av: P

fan va tråkigt att du inte fick köpa den :/

2010-01-12 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0