21.24

Förlåt att jag inte skrivit något idag men jag har varit relativt upptagen så jag skyller på att jag inte kan skicka inlägg genom mobilen än. Min dag har varit fylld med allt möjligt.

Började med att jag va i skolan och de va lite krångel på min lektion så jag satt och dampa lite sen gick jag och en klasskompis till vallby C för jag skulle köpa cigg (fuskar as mycket, men idag va första dagen som jag rökt som jag brukar), skärpning på mig! Slutade kl 12 då åkte jag ner och mötta Ida på stan. Vi skulle tagit en fika bara men de sluta med mat på sturegatan och sen gick vi till stugan och fika. Kul att träffa henne eftersom de va längesen, de va ju mys.

Sen slutade allt i kaos jag höll på att räva på stan och samtidigt skulle vi ruscha till min buss, såklart missa jag den och ah kunde inte komma hem på nå vis. Från ingenstans dyker Malin upp och sen löste vi allt och så åkte vi hem tillsammans men nu undanhåller jag detaljer.

När jag kom hem så fixa jag lite med en uppgift som pappa fick hjälpa mig med. Sen sätter pappa i halsen och de blev ett jävla liv här hemma jag hör att han shippar efter luft och hostar som en galning. Kände hur hjärtat rusade upp och hela kroppen skakade och sen for jag upp ur soffan och skrek på mamma: "pappa kan inte andas , hjälp han". Panikslagen som jag va och samtidigt som jag skrek så skrev Madde där uppifrån: "skynda mamma han kan inte andas ju". Men som tur va så hosta han lite till sen va de lungt, fyfan va han skrämdes.

Sen pratade jag med Angelica i flera timmar om allt möjligt och nu pratar jag med Stavis, efter de ska jag ta de lungt för snart är de PARADISE HOTELL! Kom på de nyss och blev överlycklig. Men dehär får räcka för idag jag skriver mer imorgon.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0