21.48

Nu har jag piggnat till lite far nästan sovit sen jag kom hem och de va bra länge sen. Känner mig konstig som fan, går inte förklara typ men trodde de skulle försvinna om jag vila men de gjorde de inte.

Foto provet gick sådär, as många frågor och jag tyckte jag svara på ganska många men ändå är jag osäker, hoppas jag får G i alla fall. Om jag får de kommer jag bli överlycklig! Efter provet så åkte jag hem, skulle egentligen fikat på stan med en kompis men de blev inte av för hon låg och sov. Får ta de någon annan dag istället.

När jag kom till stationen fick jag en känsla av att jag skulle träffa på Malin och de gjorde jag också hon skulle med samma buss som mig. Tycker de är ganska sjukt att vi känner på oss att vi kommer ses, helt sjukt. Satt och prata lite med henne på bussen. Hoppas på att umgås med henne imorgon, hon kan behöva de. Och vi har blivit sämst på att umgås förut va vi fan varje dag, de kommer jag ihåg.

Får se vad jag ska göra nu, förmodligen sitta här ett tag sen kolla på någon kass film som visas på tv. Mår typ dåligt men hoppas jag mår bättre imorgon för nu har jag planerat att jag ska köra imorgon. Har aldrig kört när de har varit ljust ute så kan va läge för de nu. Alla har kommit så långt med körkortet och jag har bara kört typ 4 ggr och vill fan att allt ska sitta nu så man får ut och köra på riktigt. Men att vara för ivrig är heller inte bra.


Jag när vi åkte till Sthlm.

Har fått bilder nu från nyår och från när jag va i sthlm, måste lära mig att ta med mig kameran. Känns lite fel att ladda upp dom bilderna såhär långt efter men jag ska bli bättre jag lovar och när jag får igång de här med att skicka inlägg genom mobilen så kommer jag dessutom bli mer aktiv också.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0