23.05

Jag har så ont i huvet så jag kommer skriva väldigt kort för klarar inte av att sitta här. Tror jag har feber också om jag ska vara ärlig och isf så har jag haft de hur länge som helst.

Dagens Paradise Hotell, fyfan... Missade typ hela första avsnitten, inge bra de men jag kollade på de sista i alla fall. Kan tycka att Jackies reaktion är förståelig eftersom hon har ju hängt ihop med han mycket och dom har ju litat på varandra och sådär sen helt plötsligt ska han bara dra.

Verkar inte som om någon stötta henne riktigt. Men de går över, de är ju trots allt ett spel bara. Man fick typ ingen reaktion av Erika, de trodde jag att man skulle få men tydligen inte. Stackars Kristoffer som fick göra de där valet mellan dom. Men måste säga att de var smart tänkt av honom, just de där att skicka ut en kille.



Nu måste jag lägga mig under täcket i min säng, mår verkligen inte bra. Så ni får alla sova så gott!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0